Rower z 2013 roku miał za zadanie zbliżyć mnie do wzoru jakim był WSK Gnom z lat 50. Stary silnik doczepny miał masę 9 kilo i do takiej teoretycznie obciążyłem przednie koło. Czerwona torba nad silnikiem mieściła 2 akumulatory o napięciu 24V razem. Jazda z takim obciążeniem była dosyć karkołomna – i po tym doświadczeniu stwierdziłem, że dwa kilo silnika nie przeszkadza mi w ogóle ale 9 kilo to zdecydowanie za dużo i przeniosłem akumulatory do kuferka z tyłu. Rower został równomiernie obciążony i jazda nim jest bardzo przyjemna. Zasięg bez pedałowania to ok. 23 km. Przy zasilaniu 36V przejechałem 40 km. Prędkość podróżna ok. 28-30 km/h. Z napięciem 36V – 35 km/h.Rower z 2013 roku
Rower z 2013 roku miał za zadanie zbliżyć mnie do wzoru jakim był WSK Gnom z lat 50. Stary silnik doczepny miał masę 9 kilo i do takiej teoretycznie obciążyłem przednie koło. Czerwona torba nad silnikiem mieściła 2 akumulatory o napięciu 24V razem. Jazda z takim obciążeniem była dosyć karkołomna – i po tym doświadczeniu stwierdziłem, że dwa kilo silnika nie przeszkadza mi w ogóle ale 9 kilo to zdecydowanie za dużo i przeniosłem akumulatory do kuferka z tyłu. Rower został równomiernie obciążony i jazda nim jest bardzo przyjemna. Zasięg bez pedałowania to ok. 23 km. Przy zasilaniu 36V przejechałem 40 km. Prędkość podróżna ok. 28-30 km/h. Z napięciem 36V – 35 km/h.-
Problemem z wymianą dętki w rowerze elektrycznym z silnikiem w piaście są oczywiście kable, które wychodząc z ośki koła są zazwyczaj przym...
-
WSK GNOM dobry Polski silnik rowerowy z lat 50 ubiegłego wieku. Obecnie chcę wskrzesić Polski dobry pomysł z przed lat w sposób nowoczeny...