Mocowanie akumulatorów

Najtańsze akumulatory do rowerów elektrycznych

Jak zamocować akumulatory w rowerze?
Sposobów i miejsc w rowerze jest bardzo wiele. Spróbuję w tym poście przedstawić kilka zdjęć poglądowych.
Osobiście najczęściej używałem torby-lodówki po piwie Warka, a później w Lidlu kupiłem torbę rowerową na bagażnik.
Najlepiej sprawdza się mocowanie przez torbę do bagażnika – po prostu stawiasz torbę na bagażnik rowerowy, potem wkładasz akumulatory, a na końcu przebijasz spód torby wsuwasz opaski stalowe na śrubokręt i zakręcasz na akumulatorze.
Torby-lodówki nigdy nie było mi szkoda bo zazwyczaj do 8-paka była gratis. Takie mocowanie gwarantowało, że nawet przy upadku baterie nawet nie drgnęły.
Podobnie gdy nabyłem na allegro gotowy zestaw do konwersji roweru przyczepiłem torbę z zestawu pod ramę, akumulatory skleiłem taśmą i przez małe nacięcia w torbie do ramy.